Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2023.10.18. napjától.

A Szolgáltató adatai

  • A szolgáltató neve: Pósvai Csaba Ferenc Ev. (továbbiakban: Szolgáltató)
  • Székhely: 6000 Kecskemét, Munkácsy utca 16. em.: FS
    ajtó: 6.
  • Adószám: 48224578-1-23
  • Email cím: info@grandline.hu
  • A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:  info@grandline.hu
  • A szerződés nyelve: magyar
  • A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Szolgáltató nem iktatja.

Tárhelyszolgáltató adatai

  • név: Rackhost Zrt.
  • székhely: 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41.
  • Elérhetőség: +36 1 445 1200

Bevezető rendelkezések

  • Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a grandline.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) keresztül történő vásárlásokat szabályozza. A weboldalon keresztül leadott megrendelések szerinti termékek kiszállítása csak Magyarország területén történik.
  • A létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen ÁSZF, valamint a weboldalon található, termékekre vonatkozó tájékoztatások határozzák meg.

A megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást a weboldalon. Az egyes termékoldalakon található adatok tájékoztató jellegűek. A termékek színben és méretben a képeken látottaktól eltérhetnek.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésekor Önnek nyilatkoznia kell a jelen ÁSZF tartalmának megismeréséről és elfogadásáról, és az ÁSZF a létrejövő szerződés elválaszthatatlan részét képezi.

  • A jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni. Az ÁSZF esetleges módosítása a weboldalon történő megjelenés napjától hatályos. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (elfogadott megrendeléseket) nem érintik.
  • A jelen ÁSZF azon rendelkezéseit, amelyeket a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vagy más jogszabály, így különösen a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kizárólag a fogyasztónak minősülő személyekkel [Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pont] kötött szerződésekre rendel alkalmazni, fogyasztónak nem minősülő vásárló esetében a Szolgáltató nem köteles alkalmazni.
  • A weboldalon közölt információk, adatok nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek. A szerződés az Ön által a weboldalon keresztül tett ajánlatnak (megrendelés) a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.  

A megrendelés, szerződéskötés folyamata

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” ikonjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a termékek összegét, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. A „Pénztárban” megtalálja a kosárba helyezett termékek szállítási költségét.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésekben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat, csomagpont átvétel), valamint fizetési módot (pl.: Barion). Ezt követően a „Megrendelés áttekintése” ikonra kattintva ellenőrizheti megrendelését. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés véglegesítése” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása minden hétköznapon 72 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy a weboldalon található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban Barion rendszeren keresztüli kártyás fizetésre van lehetőség. Webáruházunk a Barion Payment Zrt. által biztosított biztonságos Barion szolgáltatáson keresztüli fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron*, Maestro*.

* Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik, illetve csomagpont átvétellel. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

 A rendelés leadást követően 24 órán belül visszaigazoló email-t küldünk.

 A visszaigazolást követően, 2-3 munkanapos szállítási idővel lehet számolni. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni az alábbi elérhetőségen: info@grandline.hu

Szállítási módok: Futárszolgálat, csomagpontok

  • Futárszolgálattal a megadott címre szállítás
    Rendelési érték 0-24.990 Ft között a házhoz szállítás díja: 1890 Ft.
    Rendelési érték 25.000 Ft felett ingyenes.
  • Csomagpontra szállítás:
    Rendelési érték 0-24.990 Ft között a csomagpontra történő szállítás díja: 990 Ft.
    Rendelési érték 25.000 Ft felett ingyenes.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. terméknek,
  2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Pósvai Csaba E.V 6000 Kecskemét,  Munkácsy utca16. em.: FS
ajtó: 6. , e-mail: info@grandline.hu 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni cégünkhöz.

Rendeléssel kapcsolatos kifogások és reklamációk 

  1. Elállás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. 

  1. Visszaküldés

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

A rendelés elektronikus úton történő visszaigazolásával egyidejűleg a vásárló elállási-visszaküldési űrlapot kap az alábbi visszaküldési kódokkal, melyet Fogyasztó felhasználhat az elállás során: 

  • A termék másképp néz ki, mint a képen, másra számítottam. 
  • Nem felel meg a termék mérete. 
  • Hibás varrás, szakadás, folt(ok) stb. 
  • Nem a választott tételt kaptam. 
  • Meggondoltam magam. A termék átvételétől számított 14 napon belüli visszaküldés. 

Termékek visszaküldésének menete:

  1. Kérjük töltse le a rendelést visszaigazoló e-mailből a visszaküldési űrlapot és nyomtassa ki. Írja be azt a kódot, amely a legjobban magyarázza, hogy miért küldi vissza a terméket vagy jelezze határozott és egyértelmű visszaküldési szándékét ügyfélszolgálatunknak.
  2. A kitöltött űrlapot bescannelve küldje vissza az ügyfélszolgálatunknak, akik segítenek az ügyintézésben. 
  3. Helyezze a visszaküldeni kívánt terméket és a visszaküldési-űrlapot egy biztonságos csomagolásba (javasoljuk abba a csomagba/dobozba, amelyben a rendelése megérkezett). 
  4. Amennyiben rendelése készpénzzel lett fizetve, kérjük adja meg azt a bankszámlaszámot a visszaküldési-űrlapon, melyre a visszautalást kéri. 
  5. Amennyiben rendelése bankkártyával lett fizetve, a visszatérítés a fizetéskor használt bankkártyára történik.  
  6. A visszaküldés feldolgozására és a vételár visszatérítésére 14 nap áll rendelkezésünkre, attól a naptól kezdve, hogy az visszáru beérkezett. 

Csere

Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírási folyamat. Kérjük, rendeld meg a kívánt terméket újból. 

Korlátozás alá eső visszáru

Webshopunkban jelenleg nem található korlátozás alá eső visszáru.

Mérettáblázat:

A weboldalon minden termékhez talál részletes mérettáblázatot, amely a termék mért adatait tartalmazza. 

Anyagösszetétel

A weboldalon minden termékhez talál részletes leírást a termék anyagösszetételéről.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Pósvai Csaba Ferenc E.V hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Pósvai Csaba Ferenc Ev. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a “Kapcsolat” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor ( info@grandline.hu).

Panaszkezelés

Társaságunk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja.

A vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti cégünkkel.

Panaszát az alábbi elérhetőségeken tudja közölni:

Írásban

– Posta cím: 6762, Sándorfalva Jókai u. 8. 

– Email cím: info@grandline.hu

Cégünknek a panasz írásbeli megválaszolására annak beérkezését követő 30 nap áll rendelkezésére.

A panasz elutasítása esetén a vásárló fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve békéltető testülethez fordulhat a panasz jellege szerint.

a) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál:

A fogyasztó valamely fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében az alábbi intézményekhez fordulhat segítségért: Fogyasztói Portál – Fogyasztóvédelmi hatóság (kormany.hu)

b) A cégünk székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Problémái esetén kérjük, hogy az alábbi békéltető testületet keressék:
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe:  6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: +36 70 938 4764
Név: Karádi János
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Ügyfélfogadás: H-P: 9.00-11.00, bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

c) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén:

 A fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Scroll to Top